Laatste alarmering:
Datum vandaag Tijd 00:28:33 Recreatiecentrum De Boshoek Harremaatweg Voorthuizen 3781NJ 59718 Prio Hoog Eenheid | Ambulance 07-119

Ambulance 07-119

vrijdag 20 juli 2018

WOENSDAG 04|07

Kleine brand in woonkamer aan de Leghornlaan in Barneveld

De brand was veroorzaakt door een fles in de vensterbank die als vergrootglas werkte

BARNEVELD - Aan de Leghornlaan in Barneveld is woensdagmiddag een kleine brand geweest in de woonkamer van een woning. Toen de bewoner thuis kwam merkte hij dat de hele woning vol rook stond.

 

De brand was veroorzaakt door een fles in de vensterbank die als vergrootglas werkte. En zo een stapeltje kranten in de woonkamer liet ontbranden. De brandweer de brand geblust en vervolgens de woning geventileerd.

Locatie