Laatste alarmering:
Datum vandaag Tijd 21:59:26 Kootwijkerbroek 115851 Prio Middel Eenheid | Ambulance 09-137

Ambulance 09-137

dinsdag 16 oktober 2018

DONDERDAG 20|09

Bewoner ademt rook in bij brand in appartementencomplex aan de Columbusstraat

De bewoner hoefde uiteindelijk niet mee naar het ziekenhuis

BARNEVELD - In een appartementencomplex aan de Columbusstraat heeft een bewoner donderdagavond rond 18:30 uur een pan met frituurvet op laten staan. Zijn woning was in korte tijd helemaal volgelopen met rook.

 

De brandweer heeft de woning geventileerd en de bewoner na laten kijken door de ambulancedienst omdat hij toch behoorlijk veel rook heeft ingeademd. De bewoner hoefde uiteindelijk niet mee naar het ziekenhuis.

Headlines