Redactie 112 0 reactie(s) wo 03 december 2014, 7:04

Kaars oorzaak brand in woning Voorthuizen

Laatste update: 22 aug 2021 10:04 uur

VOORTHUIZEN – Een vergeten kaars was woensdagmorgen de oorzaak van een brand in een woning aan de Weverslaan in Voorthuizen.

 

De brand werd door het gezin rond 04:15 ontdekt doordat de woning zich gevuld had met rook. De bewoners konden zichzelf snel in veiligheid brengen en de brandweer bellen die het vuur snel onder controle had. Het rolgordijn en het tafeltje hadden in de brand gestaan, de schade viel echter mee. Door de rook weg te krijgen werd een ventilator ingezet.

Deel dit artikel

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting Barneveld

Volg ons

Volg ons