Redactie 112 0 reactie(s) do 13 augustus 2015, 8:33

Ventilator oorzaak brand in woning

BARNEVELD – Bij een woning aan de Van Houtenlaan in Barneveld is woensdagavond brand uitgebroken. Op de bovenste verdieping van het huis was op een slaapkamer een ventilator door vermoedelijk oververhitting in brand gevlogen. Er raakte niemand gewond.

Buurtbewoners, die door een rookmelder werden gealarmeerd, hebben nog geprobeerd om met emmers water de brand te blussen. 

Omdat de toegangsdeur was dichtgegooid, heeft de brandweer de voordeur van de woning moeten forceren. Met behulp van de hoogwerker is het dak geïnspecteerd. De exacte omvang van de schade is niet bekend.

Deel dit artikel

Video

Reacties

Reageren is uitgeschakeld.

Ook interessant

Weersverwachting Barneveld

Volg ons

Volg ons