Redactie 112 0 reactie(s) za 26 december 2015, 7:32

Brand door elektrische deken in Achterveld

ACHTERVELD – In Achterveld is in een woning aan de Hessenweg vrijdagavond 1e kerstdag brand ontstaan op een slaapkamer.

De brandweer van Achterveld was snel ter plaatse en had het vuur gauw onder controle. Een elektrische deken had vlam gevat op een matras. De schade in de woning was aanzienlijk. 

Deel dit artikel

Reacties

Reageren is uitgeschakeld.

Ook interessant

Weersverwachting Barneveld

Volg ons

Volg ons