Redactie 112 0 reactie(s) ma 14 november 2016, 6:38

Rookmelder redt leven bewoner chalet

Laatste update: 1 jaar geleden

VOORTHUIZEN – Aan de Harremaatweg in Voorthuizen is maandagmorgen brand ontstaan in een chalet. 

De bewoner werd rond 04:30 uur wakker van de rookmelder die afging, toen hij ging kijken stonden de gordijnen vol in de brand waarop hij naar buiten was gevlucht. Toen de brandweer ter plaatse kwam bij camping Beertjeshoeve stond er een dikke laag rook in het chalet. De brandweer kon het vuur snel blussen maar kon flinke schade niet meer voorkomen. De brand is vermoedelijk ontstaan door een gaskachel.

Deel dit artikel

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting Barneveld

Volg ons

Volg ons

Copyright © 112Barneveld
!

Ads

Advertenties worden geblokkeerd

Oeps! Onze advertenties worden geblokkeerd. Dit vinden wij jammer, want dankzij de advertenties is deze website gratis toegankelijk.

Steun ons alsjeblieft door deze Adblock-extensies of -software uit te schakelen.

Liever geen cookies voor gepersonaliseerde advertenties? Ga naar onze Privacy pagina en pas je keuze aan.